درباره ما

درباره ما

داربست و کفراژ فلزی به عنوان سازه‌ای ابتدایی در جهت ایجاد شرایط کار در ارتفاع، نقش تعیین کننده‌ای را برای فرآیند ساختمان‌سازی ایفا می‌کند.
گروه داربست و کفراژ فلزی پویا بست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های داربست‌بندی در تهران و عضو اتحادیه داربست فلزی در حال فعالیت است که با ۲۷ سال سابقه‌، از سال ۱۳۷۴ قدم به عرصه اجاره و نصب داربست و کفراژ فلزی گذاشته است.
مجموعه پویا بست با وجود تجربه، علم و دانش فنی بروز، همراه با کادری متخصص و کارآمد، می‌کوشد تا با هدف ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، همراه با نوآوری و مطابق با استاندارد‌های روز دنیا، خدمات جامع و متنوعی را به شما ارائه نماید.
شرکت پویا بست با تکیه بر اصولی چون «کیفیت»، «تحویل به موقع»، «قابلیت اعتماد»، «قیمت مناسب» و «سرآمدی» رضایت مشتریان را جزء اولویت‌های خود قرار داده است. از جمله آرمان‌ها و اهداف این شرکت می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
دسترسی آسان به خدمات داربست و کفراژ پویا بست
نصب و اجرای فوری
حضور به موقع کادر فنی
قیمت منصفانه نسبت به شرکت‌های هم تراز
تعهد کاری تا لحظه پایان کار
جلب لبخند رضایت مشتری

بهترین قیمت

شعار ما سقف کیفیت، کف قیمت می‌باشد. ما تضمین می‌کنیم بهترین قیمت با بالاترین کیفیت داربست و کفراژ فلزی را در اختیار شما قرار دهیم.

بالاترین کیفیت

کیفیت یک ویژگی است که ما در آن حرکت می کنیم، ما معتقدیم بقای ما در طول ۲۷ سال فعالیتمان در کیفیت کارمان نهفته است.

تعهد کاری

ما به حفظ و ارتقا رابطه خود با مشتریانمان بسیار اهمیت می‌دهیم و در این راه تمام تلاشمان را برای انجام تعهدات کاری تا لحظه پایان کار به کار می‌گیریم

رضایت مشتری

ما خود را بطور مستمر و آگاهانه وقف نیاز‌های مشتری می‌کنیم، تا با ارتباط و پشتیبانی به موقع و سریع رضایت مشتریانمان را به همراه داشته باشیم

شایان ذکر است که این مجموعه با هدف اجرای سریع، با کیفیت مطلوب و همچنین جلوگیری از خطرات احتمالی و پشتیبانی مستمر، تلاش می‌کند تا بتواند اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. مجموعه نصب داربست پویا بست به عنوان مرجعی کاملا تخصصی در زمینه ارائه خدمات مشاوره، تامین و تجهیز پروژه‌های بزرگ ساختمانی، صنعتی، فروش و اجاره داربست، متعلقات و تجهیزات به شمار می‌آید.
داربست فلزی پویا بست با شعار: «سقف کیفیت، کف قیمت » موفق به ارائه خدمات در بسیاری از پروژه‌های بزرگ و مطرح در داخل کشور گشته‌ و مفتخر به همکاری با بزرگترین هلدینگ‌های ساختمانی خصوصی و دولتی، شرکت‌های انبوه‌سازی دولتی و خصوصی‌، شرکت‌های معتبر ساختمانی، ارگان‌های دولتی و همچنین پروژه‌های انبوه‌سازی دولتی است.

پروژه های انجام شده
0
درصد میزان رضایت مشتری
0 %
پروژه های در حال اجرا
0
نیروهای کار متخصص
0

مشتریان ما

چرا ما

چرا داربست و کفراژ فلزی پویابست ؟

فروش و نصب داربست فلزی این روزها جزئی از اصلی‌ترین بخش‌های کارهای ساختمانی و ساخت و ساز محسوب می‌شود. اگر به دنبال ساخت و ساز ساختمانی باشید، نیاز به خرید یا اجاره داربست فلزی دارید.  پویا بست به عنوان یکی از مراجع بزرگ جهت اجاره یا فروش داربست فلزی، مزایای بسیاری را برای مخاطبان خود به وجود آورده است. مزایایی که می‌تواند برای شما دلیلی برای استفاده از خدمات پویا بست را رقم بزند.
پویابست در راستای حفظ ارزش های سازمانی خود که در راس آن مشتری مداری است ، اولویت خود را جلب رضایت مشتری قرارداده است ، چرا که این عقیده را داریم که مشتریان ما بزرگترین سرمایه ما می باشند .
از دیگر دلایل قابل ذکری که داربست پویابست می تواند انتخاب اول شما باشد :

جلب رضایت مشتری، از ارزش‌های پویا بست

در طی تمام سال‌های فعالیت پویا بست، توجه به رضایت مشتری و راضی بودن او از کیفیت محصولات و ارائه خدمات از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه پویا بست بوده است. پویا بست عقیده دارد که مشتریان سرمایه‌های خود هستند. از همین رو تمام تلاش خود را در جهت راضی و خشنود نگه داشتن مشتریان انجام می‌دهد.

دسترسی آسان به خدمات داربست و کفراژ

از دیگر مزایای استفاده از خدمات پویا بست، امکان دسترسی راحت و آسان به این خدمات است. دسترسی آسان به خدمات داربست و کفراژ ، نصب فوری و حضور سریع کادر اجرایی تا انتهای پروژه ، از مهم‌ترین مزایای تفکیک‌کننده پویا بست از دیگر رقبای آن است.

 هزینه مناسب برای نصب و اجاره داربست فلزی

یکی از مهم‌ترین موضوعات در استفاده از هر خدماتی، هزینه تمام شده برای آن است. هزینه تمام شده خدمات داربست فلزی در پویا بست، هزینه‌ای بسیار منصفانه و مناسب است. هزینه‌ای که می‎تواند برای شما صرفه‌جویی در هزینه نصب و اجرای داربست فلزی را به همراه داشته باشد.

تنوع خدمات و محصولات در پویا بست

داشتن امکان تنوع برای استفاده از خدمات پویا بست، از موضوعات مهم دیگری است که به عنوان مزیت آن شناخته می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید خدمات پویا بست را خریداری یا حتی به صورت اجاره داربست فلزی از آن‌ها استفاده کنید. در کنار این موضوع، داشتن تنوع از خرید و اجاره داربست و کفراژ تا امکان نصب داربست فلزی به وسیله این خدمات مزیت مهم دیگری در این زمینه محسوب می‌شود.

۲۷ سال سابقه ارائه خدمات در این زمینه

پویا بست به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات نصب و اجاره داربست فلزی، دارای 27 سال سابقه کار در این زمینه است. در طی این 27 سال سابقه کار، شرکت‌های بسیار بزرگ و همکاری‌های گسترده‌ای در پویا بست شکل‌گرفته است. همکاری‌هایی که نشان از کیفیت بالای خدمات پویا بست به عنوان ارائه دهنده این خدمات دارد.

گواهینامه ها

پتانسیل بازار گسترده، انطباق با مناقصه های خرید، بهبود بهره وری و صرفه جویی در هزینه، خدمات بالاتری از خدمات مشتری و در نتیجه رضایت و اخلاق و انگیزه کارکنان .با داشتن یک استاندارد مدیریتی شناخته شده و اخذ گواهینامه ایزو، مشتریان به این نتیجه می رسند که شما در براورده کردن نیازهای آنها جدی هستید.
برای بهبود کارایی داخلی ، کاهش هزینه ها و قرارگیری در یک چهارچوب استاندارد جهانی ما گواهی نامه MSI  را کسب کردیم که شامل ISO۹۰۰۱ 1,ISO۱۴۰۰۱ و ISO۴۵۰۰۱ می باشد .

 

مزایای ایزو ۹۰۰۱ برای سازمان ها :

حمایت مدیریت ارشد برای مدیریت فرآیند کارآمد
– افزایش بهره وری و مزیت رقابتی
– مشخص نمودن مسئولیت ها در سراسر سازمان
– بهینه نمودن فرآیند ها
– بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان
– فراهم نمودن سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر
– فرصت های بازاریابی و ورود به بازارهای جدید
– کاهش هزینه ها
– افزایش سود آوری

برخی از مزایای ایزو ۹۰۰۱ برای مشتریان :

بهبود کیفیت و خدمات
– تحول بموقع محصولات و خدمات
– کاهش برگشتی محصولات و شکایت مشتریان
– ردیابی محصولات و خدمات
– ممیزی مستقل توسط شرکت های گواهی دهنده خارجی ، اخذ گواهینامه ایزو  بمنظور اطمینان به مشتریان در خصوص تعهد کیفیت

مزایای ISO ۱۴۰۰۱ برای سازمان شما

صرفه جویی در هزینه: با کاهش منابع هدر رفته مانند انرژی و آب، هزینه های خود را کاهش می دهید.
از انرژی کمتری استفاده کنید: از طریق بهبود کارایی انرژی در طول چرخه عمر محصول خود.
بهبود تصویر شرکت ها: با نشان دادن اینکه یک کارفرمای مسئول هستید می توانید اعتبار خود را افزایش داده و مشتریان جدیدی را به دست آورید.
کاهش تأثیرات زیست محیطی: از طریق نظارت و کنترل فرآیندهای شما در جایی که می توانند بر اکوسیستم تأثیر بگذارند. انطباق با قوانین: اجرای ISO ۱۴۰۰۱ به این معنی است که سازمان شما سازگار با قوانین زیست محیطی قابل درک است و می تواند ثابت کند
کاهش هزینه های قانونی: از طریق انطباق با قوانین زیست محیطی ممکن است هزینه های بیمه مسئولیت عمومی را کاهش داده و جریمه ها یا پیگردهای قانونی کمتری را تجربه کنید.

مزایای ISO ۱۴۰۰۱ برای مشتریان ما

همسویی با گزینه های اخلاقی: در جهانی که به طور فزاینده ای نگران تأثیر صنعت بر محیط زیست است، صدور گواهینامه ISO۱۴۰۰۱

به عنوان یک مهر تأیید می کند کهسازمان شما از تاثیرات فعالیت هایش بر محیط زیست آگاه است و بر این است که خدمات ارائه شده از نظر محیط زیست آگاه هستند.
اطمینان از خدمات: صدور گواهینامه به عنوان اثبات مطابقت سازمان شما با قوانین زیست محیطی عمل می کند.
این مزایا شامل موارد ذیل می باشد:
پشتيباني ازمحيط زيست وپيشگيري از آلودگي
انطباق با نيازمندي‌هاي قانوني و مقرراتي
درنظرگرفتن نيازمندي‌هاي زيست محيطي كليه طرف‌هاي ذينفع
ارزيابي عملكرد زيست محيطي سازمان
شناسايي فرصت‌هايي براي بهبود زيست محيطي
كاهش مصرف منابع طبيعي
كاهش مصرف انرژي
كاهش ضايعات و پسماندها و استفاده از روش هاي بازيافت
كاهش شكايات،جريمه ها و مجازات ها
اطمينان از حفاظت محيط زيست در توسعه پايدار(در سطوح محلي، ملـي، منطقه اي وجهاني)

مزایای استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ISO

استاندارد ISO ۴۵۰۰۱ برای جلوگیری کردن از حوادث و بیماری های شغلی طراحی گشته است و یک محیط کاری سالم را ارائه می دهد. دارا بودن یک استاندارد به صورت بین المللی که باعث وسیع تر شدن مرز های جغرافیایی، سیاسی، اقتصادی، تجاری و اجتماعی می شود، می تواند باعث شود که کار برای سازمان ها آسان تر گردد.
این استاندارد همانند استاندارد های دیگر بر اساس ISO SL طراحی شده است. به همین دلیل سازمانی که هر یک از استاندارد های ایزو را در هم آمیخته باشد، می تواند به راحتی با این استاندارد سازگار شود.
به صورت کلی با استفاده از یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای شما می توانید از مهم ترین دارایی خود و کارمندان خود محافظت کنید و به کسب و کار بهتری دست پیدا کنید.

سایر مزایای استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱

از دیگر مزایای این استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان انعطاف پذیری سازمان از طریق پیشگیری کردن از خطرات و همچنین بهبود عملکرد OHS افزایش پیدا می کند.
  • انطباقات قانونی و نظارتی تقویت می گردد.
  • تعهد شما را به کار ایمن، سالم و پایدار نشان میدهد و به این صورت می توانید به مشتری نشان دهید که از مسئولیت اجتماعی خود آگاه هستید.
  • محیط کاری بهتری برای کارکنان شما ایجاد می شود و حوادث کاری به حداقل می رسد
  • با استفاده از این ایزو می توانید از نام تجاری و یا شهرت شرکت خود محافظت نمایید.
  • از دیگر مزایای استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ISO ، افزایش میزان بهره وری و قدرت بازار و همچنین شرایط رقابت سازمانی می باشد.
  • با جلوگیری کردن از حوادث کاری و بیماری هایی که در محیط کار به وجود می آیند، از زیان هایی که شرکت از آنها رنج می برد، جلوگیری به عمل می آید.

جلوگیری به عمل آمدن از حوادث کاری و بیماری های شغلی در تمامی کشور ها یک مشکل بزرگ می باشد و به صورت سالانه تعداد زیادی از مردم در کشور های مختلف بر اثر این حوادث کشته، زخمی  و مجروح می شوند که با جلوگیری به عمل آوردن از این مسائل، ضرر های مالی سازمان به حداقل می رسد.
فواید:
رعایت دقیق تر قوانین بهداشت و ایمنی.
امکان تجارت جهانی و پیروی از قوانین بهداشت و ایمنی در هر کشور.
اعتماد و اطمینان به ذینفعان.
نیروی کار ایمن تر و با انگیزه ای که اولویت سلامت و ایمنی را دارد.
کاهش خطر حوادث در محل کار و بیماری هایی که منجر به جریمه و پیگرد قانونی و احتمال پایین آمدن حق بیمه می شوند.

مزایای اخذ ایزو ۴۵۰۰۱

چارچوب ایزو ۴۰۰۱می تواند سازمانها را در زمینه ایمنی و بهداشت به سطح بعدی سوق دهد. چند مورد از مزایایی که سازمانهایی که اجرای این استاندارد را به دست می آورند عبارتند از:
ادغام آسان تر با سایر استانداردهای ایزو
افزایش آگاهی از خطرات OH&S
بهبود مداوم عملکرد OH&S
تضمین میکند که این سازمان یکی از امن ترین مکان ها برای کار است
بهبود توانایی در پاسخگویی به مسائل مربوط به رعایت مقررات
کاهش در کل هزینه های حوادث
کاهش زمان خرابی و هزینه های اختلال در عملیات
کاهش هزینه حق بیمه
کاهش غیبت و نرخ گردش مالی کارمندان
شناخت و دستیابی به یک معیار بین المللی که به نوبه خود بسیاری از مشتریان موجود و بالقوه را که نگران مسئولیت های اجتماعی خود هستند ، تحت تأثیر قرار می دهد.

جهت خرید یا اجاره داربست

و آگاهی از آخرین قیمت ها با ما تماس بگیرید

ما آماده هستیم تا با مشاوره خود بهترین انتخاب را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم

از این که این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهید از شما سپاسگزاریم

error: محتوا این سایت محفوظ شده می باشد